Pages

Wednesday, March 9, 2011

1

well.entri pertama dari aku.
hope semua kawan2 kita tak kra mana je sihat2 semua.
nak list nama sorg2 mmg tak dapat lah kan.

so.
life korg mcmana skrg?
kerja??
duduk rumah??
24/7 Facebook??

boring kan kadang2.
kadang2 wish dapat g sekolah balik.tp tak nak SPM
haha.
yeah.
itu yg slalu aku harap kan kalau g skolah dulu2.
mak ai.malas bonar nak study
nak main dalam class je kalau boleh
buli kanak2 dlm class tu

kalau korg sumua dgn kawan2
aku pulak stuck kat labuan ni
duduk ngn mak aku.
but but
i'm coming home this SUNDAY!
yay for me!

tak sabar sgt
i'll be staying in Kajang until 24th March
and i'm celebrating my birthday with daddy
i'm hoping to have a good birthday this year since i did'nt got a chance to celebrate with my family for a long time since masuk asrama.

so.mmg nak manfaatkn holiday aku kt sana

so.
thats all for now.

harap korang sihat sejahtera.
di murahkan rezeki.

and congrations to JOANNA sbb dia dah dapat kerja :)
boleh la belanja

salam :)

No comments:

Post a Comment