Pages

Sunday, March 6, 2011

perkembangan terbaru

~ulalalalalalalalalalalalala

saya,SHAHERAH HANA berasa sangat ceria!

saya dah tak homesick dah... yay!

ok ok dah jauh terpesong dah ni *penampar pada pipi sendiri*

hana1:tu lah banyak merepek sangat.

hana:xP

hana2:nak buat macam mana lah kan teruja dapat balik DARI philippines...

hana1: tak best ke?

hana:best !cuma....

hana1:cuma apa?buat saspens je lah.cepatlah cakap! *tak reti sabar*

hana:rumahku syurgaku.hahaha.

hana1 and hana2: O.o apa-apa jelah.

now,straight to the point...

sebenarnya tujuan saya ini adalah untuk menceritakan sedikit perkembangan beberapa orang sahabat berbangsa lanun kita.

*muka-muka teruja dan ingin tahu*

sabar ye sabar.jangan jadi macam hana1,okay?

sueya: sementara menunggu keputusan SPM, perempuan comel ini menjadi personal assistant adiknya.Perempuan comel ini juga rajin membantu ibunya.Dan lebih menarik,ibunya memberi ganjaran setiap bulan.$.$ *money money*

maaf,saya seorang yang mata duitan.

ok seterusnya,

Amalia Nabila:Gadis ini pula baru sahaja menamatkan kelas memandunya dan bakal mengambil ujian JPJ pada 14/3.Mari kita doakan kejayaannya dalam menghadapi ujian yang sangat mendebarkan tersebut.

*takut takut* ~waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hana1;oi,hana senyaplah.bukannya kau yang ambil ujian tu pun!

hana:ala..saja je..nak rasa emosi tersebut.

hana2:macam mana rasanya?

hana:entah .cuak kot.

hana1 and hana2: @_@ saya rasa awak ni perlu mendaftarkan diri di Tanjung Rambutan lah.

hana:kenapa bukan Tambun?

hana1 and hana2:*sigh* kritikal betul budak ni

sudahlah! saya malas nak layan suara-suara dalam kepala saya ini.Buat pening sahaja.

ok,next!

sarah:gadis ayu ini pula kini bekerja menjadi salesgirl di Salem Aziz di wakaf che yeh.Siapa-siapa nak beli kain,datangkah ke sana ye. xD

Baiklah.Sekian sahaja untuk kali ini. :)

No comments:

Post a Comment